5 Mart 2013 Salı

Ağladım - Mc Derbeder


[Nakarat]

agladim yerime ben yine sigmadim sigamadim
sizladim gözlerine dalmadim dalamadim
aglarim senin için ben herseye varim aglarim yine aglarim

[verse 1]

aglarim yar ben yaralari sar sen sensiz bitkinim ah bir bilsen
bana bir gülsen gönlüm sersem askina mecbur dizgine dönsem
sevgim çok yüce aklimda bir iz bitmez bu gece geçmez sensiz
olmadi geçmedi bitmedi gitmedi sensiz bu vakit geçmek bilmedi
suskun yüregim derdine derman bak bu söz askim kralina
ferman derman bulunan gülüsüne kurban

hayran hislerim tertemiz askina bitmez sözlerim yar senin ugruna
elimde ellerin hayalde seslerin yar seni üzeni kaniyla beslerim
eserim olurum teninde rüzgar içerim çekerim tadinda efkar
aglar gökyüzü heryerim islak seffaf yüregim elinde tutsak
günes sen olsan yaksan beni yagmurum olsan sarsan beni
ecel sen olsan alsan beni

[nakarat]

agladim yerime ben yine sigmadim sigamadim
sizladim gözlerine dalmadim dalamadim
aglarim senin için ben herseye varim aglarim yine aglarim

[verse 2]

durunca dünya isyan olmaz kalinca hasret gözyasi durmaz
kanmaz yüregim yanimda yoksun kos gel yüregim sevgine doysun
olmasin ayrilik gönülde hasret kalmasin artik ufukta gurbet
sönmez geçmez sevdam bitmez bendeki sevda elden gelmez
pisman degilim çaldin kalbimi tastan degilim sevdim seni
yalanli sözler sarmaz beni

gönlümün yüküsün omzumun degil canima yarsin tenime degil
gururlu eller yar seni bekler sarinca sevdan aglar gözler
izler yolunu kararli gözler dilden dökülen zararli sözler
yeminler olsun askina deliyim yar iste içten canimi vereyim
ölsem yoluna gitmez zoruma alsan canimi koysan mezara canim
yolunda bir garip anla

gel beni dinle arzunu söyle kaç gece geçti olmaz böyle
katiksiz askim dillere destan sensiz geceler yar bana hüsran
hüsran doluyum efkar basti kaçinca uykum aklim sasti
rast gelir hersey senle olunca yüzümde güller yari bulunca
gitmesin askim herseyim olsun her seferinde yar beni bulsun
girsin kanima helalim olsun

[nakarat]

agladim yerime ben yine sigmadim sigamadim
sizladim gözlerine dalmadim dalamadim
aglarim senin için ben herseye varim aglarim yine aglarim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder