3 Mart 2013 Pazar

Ben Bi Kimse - Medusa


Çok degil dün yada bugündü belki sen sen degil yada ne farkeder
Ki ara pul yada kulsun geregini yap ve de yakisani bulsun kalbini
Kap yeni güne gülsene gülebilirsen bak agladi gözlerim anlamadin
Sen affedebilir ama kazanilamaz kalp kirip geçerken umursamadan
Çarp degerini çok bildim ama bilemedin beni kötü yiktin ve de
Silemedin eledim herkesi tek tek içtim de sen de gidip te kendini
Terk ettin tek geçtim hayatta seni vb. Kaybettim ya sonunda
Ben her seyi baslangiç mi son mu bilemem yalan aleme kanma
Dengesizim ya ben.

Düsler kaybet beni dünler alsin seni ben bi kimse sende bi çok
Uyanmasin gözlerinle kireçlendi kalp aslini bilme yanar döner
Bazen sonra söner kendi haline birakin açisin tek bi gram
Bile gülemedi yansin tüm bu sevgilerin bereketi sonsuz sustum
Artik hep yakisani sonsöz söz verdim anca gidene veda der
Ben ve sözlerim gider ve gel der yalan degil yalan degil saklar
Hatiran içinde kendini yoklar yasaklarla büyüdüm ben alistim
Karanliklar da gözümü açtim aci verdi her sözün ve kalkan
Sonu geldi bilki hep te zoomlanan hayatin anlami kalmadi gitti
Birakti alissin aklim artik.

Düsler kaybet beni dünler alsin seni ben bi kimse sende bi çok
Uyanmasin gözlerinle düsler kaybet beni dünler alsin seni ben bi
Kimse sende bi çok uyanmasin gözlerinle sensizligin nefret dolu
Hüsranimda yalnizdim psikolojik savasimda yoktun benimleyken de
Benle olmadigin gibi ve simdi de içiyorum kalbimden kirdigin
Her parçada içmistim ve çaresiz alistigimi hissediyorum yada
Yüregimi uyusturuyor bu melet tipki seni ilk gördügüm an gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder