4 Mart 2013 Pazartesi

Ben Yalnızken - Mc Erdem


Giris :

Yeni bir parça yine farkli duygular

Verse 1 :

Yalniz kaldim yine tek basima
Sokaklar issiz lambalar sönmüs
Gecenin karanligi çökmüs içime
Yine bir hüzün kaplamis bedenimi

Yorgun gözlerim bos bakislarla birlesmis
Ve arda kalan tüm izleri silmis
Senden geriye bir sey
Kalmamis yine gitmis

Hep aglar bu çocuk sen yoksun
Yasam soguk ve gözler donuk
Bir umut göster bana ne olursun
Sen yoksun madem hayat dursun

Akmasin zaman o zaman sensizlik
çok zor geliyor inan bana
Yollar bitmiyor gide gide
Yoruldum artik Allahim al canimi

Nakarat x2 :

Ben sensizken kaybolur tüm umutlar
Ben yalnizken geçmez bir türlü zaman

Verse 2 :

Geçmez zaman ve yorgun hisler
Gözlerim kapali ve tüm iyilikler
Beni es geçti yasam bana oyun oynadi
Kaderimi yanlis çizdi

Hep beni bulur zaten tüm kötülükler
Sanki beni denemek için bana denk gelir hep
Oyun oynar kaderi yanlis çizer
Ve geri döner

Sözler biter kelimeler çikmaz
Sensizligi anlatmaya gücüm yetmez
Seni özledim seni beklerim
Ama gelmedin yine tekledim

Akmasin zaman o zaman sensizlik
çok zor geliyor inan bana
Yollar bitmiyor gide gide
Yoruldum artik Allahim al canimi

Nakarat x4 :

Ben sensizken kaybolur tüm umutlar
Ben yalnizken geçmez bir türlü zaman


Kendimi anlattigim en güzel parçalarimdan birisi oldu,
umarim begenirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder