3 Mart 2013 Pazar

Bir Serserinin Gözyaşları - Mc Sersery


Tuzakta yasarim, senden uzakta
Sokakta yalniz, kaldirimda.
Yanimda yoktun zor zamanimda
Tadimda kalmadi inan tuzumda
Yüzümde solgun bir tebessüm,
Üzgünüm yanimda yoksun be gülüm
Özgürüm, hürüm ama mutsuzum
Her günüm böyle giderse ben ölürüm.

"Ya severse" diye bekledim
Ardina "çok sevdim" diye ekledim
Tekledim, yerimde sektim
Çektim içime seni bir nefeste,
Beni bir kafeste birakip gittin
Düsüste artik kalp ritmim
Heptim ama simdi bir hiçim
Içim kan agliyor, yine sensizim.

Allah'im yardim et bana,
Derdim basimdan askin
Askin acisi, basimin belasi
Cezasini çekerim her gece,
Yeter Allah'im.

Gör artik bu halimi,
Unuttur bana o haini
Kalbimi al yada derdimi
Beter oldum yeter Allah'im yeter.

Hani herzaman birlikte olacaktik,
Hani hep mutlu olacaktik
Yazik,Çok yazik.

Bugün erken, yarin olsun derken,
Erteledim düslerimi hepten
Içten bir gülücüge hasret
Affet "sersery" oldu bu adam
Odam karanlik gündüzleri,
Rüyamda bulanik yüzleri gördüm
Döndüm artik uyandim uykudan,
Anladim, çok geç mum gibi söndüm.

Dün gibi aklimdasin, bi film gibi
Basrolde ikimiz,
Sen terkettin, ben sevdim
Her yerim acilar içinde,
Ve "son" geldi, film bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder