6 Mart 2013 Çarşamba

Sen Sarhoş Olunca - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Bazi geceler dayanamazsin
Insanlara yaklasirsin
Selamlar, selamlar

Birinci gece konusup eglenirsin
Sen sarhos olunca
Ikinci gece somurtup küsersin
Sen sarhos olunca
Bir baska oluyorsun
Ben bir baska

(Neyse biz hikaye dönelim)

Ne oldugunu anlayamazsin
Sen sarhos olunca
Baska oldugunu anlatamazsin
Sen sarhos olunca

Üçüncü gece dayanamazsin
Ne oldugunu anlayamazsin
Baska oldugunu anlatamazsin
Sevdigine pek rastlayamazsin

Sen sarhos olunca
BIr baska oluyorsun
Ben bir baska

Yenilik isterim ben
Biktim ayni yerlerden yesil yandi geç
Kirmizi yandi dur
Sari yandi bekle
Dur bekle

Sen sarhos olunca
Sen sarhos olunca

Birinci gece konusup eglenirsin
Ikinci gece somurtup küsersin
Diskotekte eda satip
Sonra da göbek atanlari
Sarhos sarhos seyredersin

Sen sarhos olunca
BIr baska oluyorsun
Ben bir baska

Sen sarhos olunca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder