5 Mart 2013 Salı

Sensin Aşkım (Mc Karaşeytan - Uğur E) - Mc Karakule


Seviyorum dersen askim sen bana
Tut benim elimden beni birakma
Kader ayirsa bile hiç aglama
Sensin benim askim.

Tut ellerimi bak bana bebegim
Seviyorum seni sensin benim herseyim
Kimse umrumda degil sadece sen
Umutlarimi tasiyan bana hayat veren.
Inan sevgilim kalbim sana
Sonuna kadarda çarpacak senin ugruna
Bak gözlerime yaslan omuzuma
Seviyorum seni haykiriyorum askimi dünyaya.
Gel yanima sar beni kollarina
Gidelim sonsuza bir bak bana
Çarpan kalbim sana bunu unutma
Herseyimi feda ederim senin ugruna.
Hemde bir tane daglari yerinde oynatirim
Gözümü kirpmadan dünyayi omuzumda tasirim
Denizin üzerinde yürürüm senin için
Ölürüm ugruna kursun yagmurundan geçerim.

Yalnizken dünyada anlamsizdi herseyim
Seni görünce ben birden hayata geldim
Elini ilk tuttugumda iste bu askim dedim
Ilk kez bu kadar çok tutulur sevdim.
Sana bakan gözlerime anlam verdin
Yüregimden silip def etmedin
Beni sen hep kalbinle sevdin
karanligima isik oldun herseyimsin.
Günesi neyleyim sen beni isitirken
Yildizlari neyleyim sen içimde yildizken
Canimdin sen bu gözlerimde süzülürken
Hayati neyleyim ben kalbinde yasarken.
Gözlerimi kapattim bir rüyaya daldim
El ele göz göze o bakisina yandim
Seni gördüm yanibasimdaydin askim
Anladim sen herseyimsin benim canim.

Güzel günlerin dalgasinda kalbim
Kaybolmaz güzelim sana olan sevgim
Güller gibi kirmizi benim rengim
Sen beni yasama baglayan kisisin.
Mekanimda sultan her yerde sevgisin
Seninle hasret düsmesin yüzüme
Senden baskasi degmesin elime
Kim deger verir senin kadar sevgime.
Hayat dolu sevgi dolu günler
Bu yolda mutluluk bizi bekler
Ikimiz el ele dünyayi yener
Ne derse desinler bu kalp seni sever.
Kimse bizi ayiramaz bebegim
Sensiz olamam bunu ben bilirim
Sen iste kalbimi söküp veririm
Unutma birtanem sensin herseyim.

Seviyorum dersen askim sen bana
Tut benim elimden beni birakma
Kader ayirsa bile hiç aglama
Sensin benim askim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder