4 Mart 2013 Pazartesi

What'z Up Bitch (Ft. Alize) - Mc Erdem


Nakarat :

What'z up bitch mother fucker west side
Crunk and it mother fucker east side
Yeralti fuck peace salla
Dirty south rap okeyyy


Alize :

Arabanin gazina öyle bi kökle
Vajinaya bazuka oldu mu söyle
Kayit aldigim her stüdyo inler
Alize varya aslan gibi kükrer

Durma durma durma yetis bana
Pesimden kosma yalakalik yapma
Gözüde görmez hop geri "get low"
Sen en büyüksün "no no noooo"

A a mori beni hiç dinlememis
Zaten ortamin en yenisiymis
Gelipte benden feat istermis
Host köpek haddini bil

Bil bil dedik ama Bill Bill Kill
Ortamina girdim harbi çok deli
Ne kadar ..cik varsa da gel
Sistemi kurduk hadi bize gel


Nakarat :

What'z up bitch mother fucker west side
Crunk and it mother fucker east side
Yeralti fuck peace salla
Dirty south rap yeahh


Mc Erdem :

Mc Erdem Alize'yi bir arada göremezsin
Bu ikili her zaman ayaktadir çözemezsin
Kafalara çakicaz bizde bu gece uçucaz
Arabaya atlayip son gaz basicaz

Winnnnn bak rüzgarim esti
Owwwww bu benim tarzim
Showww baslasin simdi

Stilim harbi fark atar bak yolda kaldi tayfalar
Ve kahpelerde çark yaparsa çok komiktir ablalarda
Yalan tonla popolarinda tangalarla göz boyar
Hepsi erkek düskünüdür paralar ve condomlar

Ara bul beni ara bul bul (heyy)
Son yok seni sen yapan (neyy)
Taz Erkan Sistem (Crew)
Recorda geçtik say hadi (okey)


Nakarat :

What'z up bitch mother fucker west side
Crunk and it mother fucker east side
Yeralti fuck peace salla
Dirty south rap yeahh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder